برگزاری دومین جلسه ساماندهی اموال معاونت آموزشی با محوریت شفافسازی و صیانت از اموال دانشگاه
امتیاز:
دومین جلسه ساماندهی اموال معاونت آموزشی دانشگاه با هدف بررسی وضعیت اموال ثبتشده در سامانههای مالی و انبارداری و در راستای ارتقای شفافیت، انضباط مالی و صیانت از بیتالمال، به ریاست جناب آقای دکتر مهدی شعبانی، مدیر بازرسی و مدیریت عملکرد دانشگاه، برگزار شد.
در این جلسه، روند اجرای مصوبات جلسه پیشین و اقدامات انجامشده توسط واحدهای ذیربط در خصوص بررسی سوابق ثبت اموال و اطلاعات موجود در سامانههای مرتبط مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین گزارشهای ارائهشده از سوی واحدهای مسئول در زمینه بررسی سوابق و مستندات موجود، مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر قرار گرفت.
دکتر شعبانی در این نشست بر ضرورت دقت در ثبت اطلاعات، حفظ صحت دادههای سامانهای، پاسخگویی واحدهای مسئول و تسریع در رفع مغایرتهای احتمالی تأکید کرد و خواستار همکاری همه بخشهای مرتبط در جهت تعیین تکلیف نهایی موارد مطروحه شد.
همچنین گزارش اقدامات انجامشده از سوی معاونت آموزشی توسط تیم تحت نظارت جناب آقای دکتر سلطانی و سرکار خانم دکتر نرگسی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه، راهکارهای لازم برای تکمیل مستندات و تسریع در فرآیند رسیدگی به موضوعات باقیمانده مورد بحث قرار گرفت.
در پایان جلسه مقرر شد واحدهای مرتبط ضمن تکمیل بررسیهای کارشناسی و ارائه مستندات مورد نیاز، نتایج اقدامات خود را جهت اتخاذ تصمیم نهایی به مدیریت بازرسی و مدیریت عملکرد دانشگاه اعلام نمایند.
این جلسه در راستای اجرای سیاستهای دانشگاه در زمینه ارتقای سلامت اداری، شفافیت سازمانی و صیانت از اموال و داراییهای دانشگاه برگزار شد.